Климчик Кирило: ТОП-5 головних трендів маркетингу 2024 року


Ось деякі з тенденцій, які будуть актуальні в маркетингу у 2024 році:


Штучний інтелект (AI) та автоматизація маркетингу. Використання AI у маркетингу допоможе компаніям аналізувати дані, персоналізувати клієнтські взаємодії та оптимізувати кампанії. Наприклад, чат-боти та месенджери, що працюють на базі AI, революціонізують взаємодію з клієнтами, надаючи персоналізовані послуги та миттєві рішення, що допомагає встановити справжніші зв'язки з клієнтами.


Доповнена реальність (AR) та віртуальна реальність (VR). Використання AR та VR допоможе створювати глибші історії бренду та можливості взаємодії зі споживачами. У 2024 році я очікую, що ці технології інтегруватимуться в стратегічні маркетингові зусилля ще глибше.


Гіперперсоналізація. За допомогою AI та машинного навчання команди з продажу та маркетингу можуть використовувати величезний обсяг даних про клієнтів для кращої персоналізації контенту, рекомендацій продуктів та пропозицій.


Відео. Відеомаркетинг стає все більш популярним, тож у 2024 році він буде продовжувати зростати. Відео-контент може бути використаний для створення глибоких зв'язків із клієнтами, підвищення впізнаваності бренду та збільшення конверсії.


Голосовий пошук. Маркетинг у пошукових системах за допомогою голосового пошуку може використовуватися для створення справжніх зв'язків із клієнтами та покращення клієнтського досвіду.


І останнє. Не забувайте, що ці тренди - це лише орієнтир. Необхідно адаптувати їх для кожної конкретної ситуації та своєї цільової аудиторії.


Дякую за увагу!


Для Вас статтю написав
Климчик Кирило

Більше статей тут
Мій блог

Facebook
Instagram
Linkedin

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Климчик Кирило. Гугл почав індексувати Instagram: що це означає для бізнесу, блогерів та особистого бренду

Кирило Климчик: Чим замінити Chat GPT? 5 кращих альтернатив

Кирило Климчик. RCS розсилки: майбутнє мобільного маркетингу чи чергова хайпова обіцянка?