Про мене. Климчик Кирило

Вітаю! Мене звати Кирило Климчик. Ласкаво прошу на мою сторінку, де я хочу поділитися з вами своєю професійною історією та поглядами на маркетинг. Для мене це не просто робота, а справжня пристрасть, що дозволяє перетворювати виклики на можливості, а ідеї — на реальний бізнес-успіх.

Останні роки моєї кар'єри пов'язані з мережею стоматологій "Giorno Dentale", де я очолюю відділ маркетингу. Моїм найважливішим завданням стало створення відділу з нуля та розробка комплексної маркетингової стратегії. Я керував усіма маркетинговими комунікаціями, включаючи рекламу, просування в соціальних медіа, контент-маркетинг та SEO. 

Ми ретельно проаналізували ринок, визначили ключові сегменти та позиціювання. Впровадження ключових показників ефективності (KPI) та щомісячне планування бюджету дозволило нам не тільки відкрити 3 нові стоматології та медичний центр, але й вивести мережу на друге місце по Києву. Найбільш вражаючим досягненням стало зростання доходу більш ніж у 2 рази.

Мій досвід охоплює всі ключові напрямки маркетингу, починаючи від стратегії і до її повної реалізації. Я займаюсь:

  • Розробкою маркетингових стратегій та маркетпланів
  • Управлінням маркетинговими комунікаціями, включаючи рекламу, просування в соціальних медіа (Instagram, Facebook), контент-маркетинг та SEO.
  • Аналізом ринку та конкурентного середовища.
  • Впровадженням ключових показників ефективності (KPI) для оцінки успіху.
  • Бюджетуванням та оптимізацією витрат.

Я вірю, що успішний маркетинг не просто цифри, а про вміння відчувати потреби людей, бачити картину в цілому та будувати міцні зв'язки між брендом і клієнтом. 

Моя мета будувати стабільні та прибуткові бізнеси, які займають лідируючі позиції на ринку. Я впевнений, що ефективний маркетинг — це не витрати, а інвестиції, які приносять вражаючі дивіденди. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Климчик Кирило. Гугл почав індексувати Instagram: що це означає для бізнесу, блогерів та особистого бренду

Кирило Климчик: Чим замінити Chat GPT? 5 кращих альтернатив

Кирило Климчик. RCS розсилки: майбутнє мобільного маркетингу чи чергова хайпова обіцянка?